Władca PierścieniAsh nazg durbatuluk Ash nazg gimbtul Ash nazg thrakatuluk Agh

   
Strona Główna

Armie

Ciekawe Strony

Galeria Zdjęć

Konwersje

Malowanie

Modelarstwo

Postacie

Scenariusze

Witam na mojej stronie o Władcy Pierścieni

Postacie

Elfi Bohaterowie

Nazwa Ruch Walka Siła Obr Atak Rany Odwag Potęga Wola Przez Koszt
Celeborn - Władca Lorien 6''/14cm 6/- 4 4 3 3 7 3 3 3 130
Ostrze elfów 5pkt; Sztylet; Ciężka Zbroja 10pkt; Tarcza 5pkt; Aura Dowodzenia; Unieruchomienie
Galadriela - Pani Lorien 6''/14cm 6/- 3 3 1 3 7 3 6 3 130
 Sztylet; Oślepiająca Aura; Rozkaz; Unieruchomienie
Haldir - Kapitan Lorien 6''/14cm 6/3+ 4 4 2 2 5 3 1 1 70
Mistrz Łuku: Strzela dwukrotnie w ciągu jednej rundy; Elfia Peleryna 10pkt; Łuk elfi 5pkt; Ostrze elfów; Zbroja 5pkt
Arwena - córka Elronda 6''/14cm 6/- 3 3 1 2 6 1 3 1 60
Elfia Peleryna 10pkt;  Ostrze elfów; Gniew Natury; Koń 10pkt
Elladan i Elrohir - synowie Elronda 6''/14cm 6/3+ 4 5 2 2 6 3 2 2 140
Dwa elfie ostrza +1 do ataku; Elfia Peleryna 10pkt; Łuk elfi 5pkt; Zbroja; Koń 10pkt
Elrond - Władca Rivendel 6''/14cm 6/- 4 7 3 3 7 3 3 3 170
Ostrze elfów; Ciężka Zbroja
Gil-Galad - Władca Elfów 6''/14cm 9/- 4 7 3 3 7 3 3 1 140
Dowodzenie; Aeglos; Ciężka Zbroja; Tarcza 5pkt
Glorfindel - Lord Elfów 6''/14cm 7/- 4 6 3 3 7 3 3 3 130
Wzbudza strach; Ostrze elfów; Zbroja; Asfaloth (koń) 10pkt
Legolas - syn Thranduila 6''/14cm 6/3+ 4 5 2 2 6 3 2 2 90
Mistrz Łuku: Strzela trzykrotnie w ciągu jednej rundy; Elfia Peleryna 10pkt; Łuk elfi; Broń Ręczna; Zbroja 5pkt; Koń 10pkt
Thranduil - Król Elfów z Mirkwood 6''/12cm 6/- 4 4 3 3 7 3 3 3 125
Elfia Peleryna; Dębowy Kostur; Ostrze elfów; Aura Przerażenia; Gniew Natury
Opis
  Aeglos Magiczna włócznia; Powoduje, ze Gil-Galad wzbudza strach w przeciwnikach.
  Aura Dowodzenia Trudność: 2+; Wszystkie sojusznicze jednostki znajdujące się nie dalej niz. 6"/14cm od Celeborna automatycznie zdają wszystkie testy Odwagi. Aura utrzymuje się tak długo, jak długo posiada on przynajmniej 1 punkt Woli.; Gdy jego Wola spadnie do 0, aura przestaje działać.
  Aura Przerażenia Trudność: 4+; Zasięg: 12"/28cm; Zaklęcie to może zostać rzucone pod koniec fazy ruchu powoduje ze on oraz wszystkie sojusznicze modele znajdujące się w zasięgu działania zaklęcia wzbudzają strach.; Efekt ten utrzymuje się do końca rundy.
  Dowodzenie Bohater posiada niezwykle zdolności przywódcze, to tez zasięg jego umiejętności dowodzenia jest zwiększony do 12"/24cm.
  Gniew Natury Trudność: 4+, Zasięg: 6"/14cm; Wszystkie wrogie modele w zasięgu zaklęcia zostają powalone, jeden z nich może bronić się przed zaklęciem, jeżeli mu się uda nic się nie dzieje.
  Oślepiająca Aura Trudność: 2+; W ciemności w wszystkie modele znajdujące się nie dalej niż 12"/28cm od Galadrieli widza jak w świetle dziennym.; Światło oślepia wrogich strzelców, powodując ze aby mogli trafić Panią Lorien lub cel znajdujący się nie dalej niż 6"/14cm od niej musza wyrzucić 6 na k6.; Zakleicie działa tak długo, jak długo posiada ona przynajmniej 1 punkt Woli.; Gdy jej Wola spadnie do 0, aura przestaje działać.
  Rozkaz Trudność: 4+; Zasięg: 12"/28cm; Ofiara zaklęcia przechodzi pod kontrolą. Może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalna odległość równa połowie jej normalnego ruchu. Nie można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skok z krawędzi urwiska.
  Unieruchomienie Trudność: 3+; Zasięg: 12"/28cm; Ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje obniżona do 1, gdy walczy wręcz rzuca tylko jedna kostka, niezależnie od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra walkę nie uderzy. Ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli i Przeznaczenia, lecz nie może dokonywać heroicznych czynów.
Elfia Peleryna Ukrywa właściciela, jest on niewidoczny dla przeciwnika oddalonego o więcej niż 6"/14cm.
Dwa elfie ostrza Na początku fazy walki każdy z braci musi zadeklarować, czy walczy jednym mieczem, czy obydwoma. Podczas walki para mieczy bohater otrzymuje modyfikator +1 do Ataku. Dodatkowo dwa miecze umożliwiają obronę, która działa jak zasłona tarcza.