Nazwa |
Ruch |
Walka |
Siła |
Obr |
Atak |
Rany |
Odwag |
Potęga |
Wola |
Przez |
Koszt |
Celeborn - Władca Lorien |
6''/14cm |
6/- |
4 |
4 |
3 |
3 |
7 |
3 |
3 |
3 |
130 |
Ostrze elfów 5pkt; Sztylet; Ciężka Zbroja 10pkt; Tarcza 5pkt; Aura Dowodzenia; Unieruchomienie
|
Galadriela - Pani Lorien |
6''/14cm |
6/- |
3 |
3 |
1 |
3 |
7 |
3 |
6 |
3 |
130 |
Sztylet; Oślepiająca Aura; Rozkaz; Unieruchomienie
|
Haldir - Kapitan Lorien |
6''/14cm |
6/3+ |
4 |
4 |
2 |
2 |
5 |
3 |
1 |
1 |
70 |
Mistrz Łuku: Strzela dwukrotnie w ciągu jednej rundy; Elfia Peleryna 10pkt; Łuk elfi
5pkt; Ostrze elfów; Zbroja 5pkt
|
Arwena - córka Elronda |
6''/14cm |
6/- |
3 |
3 |
1 |
2 |
6 |
1 |
3 |
1 |
60 |
Elfia Peleryna 10pkt; Ostrze elfów; Gniew Natury; Koń 10pkt |
Elladan i Elrohir - synowie Elronda |
6''/14cm |
6/3+ |
4 |
5 |
2 |
2 |
6 |
3 |
2 |
2 |
140 |
Dwa elfie ostrza +1 do ataku; Elfia Peleryna 10pkt; Łuk elfi 5pkt; Zbroja; Koń 10pkt |
Elrond - Władca Rivendel |
6''/14cm |
6/- |
4 |
7 |
3 |
3 |
7 |
3 |
3 |
3 |
170 |
Ostrze elfów; Ciężka Zbroja
|
Gil-Galad - Władca Elfów |
6''/14cm |
9/- |
4 |
7 |
3 |
3 |
7 |
3 |
3 |
1 |
140 |
Dowodzenie; Aeglos; Ciężka Zbroja; Tarcza 5pkt |
Glorfindel - Lord Elfów |
6''/14cm |
7/- |
4 |
6 |
3 |
3 |
7 |
3 |
3 |
3 |
130 |
Wzbudza strach; Ostrze elfów; Zbroja; Asfaloth (koń) 10pkt |
Legolas - syn Thranduila |
6''/14cm |
6/3+ |
4 |
5 |
2 |
2 |
6 |
3 |
2 |
2 |
90 |
Mistrz Łuku: Strzela trzykrotnie w ciągu jednej rundy; Elfia Peleryna 10pkt; Łuk elfi; Broń
Ręczna; Zbroja 5pkt; Koń 10pkt |
Thranduil - Król Elfów z Mirkwood |
6''/12cm |
6/- |
4 |
4 |
3 |
3 |
7 |
3 |
3 |
3 |
125 |
Elfia Peleryna; Dębowy Kostur; Ostrze elfów; Aura Przerażenia; Gniew Natury
|
Opis |
|
Aeglos |
Magiczna włócznia; Powoduje, ze Gil-Galad wzbudza strach w przeciwnikach. |
Aura Dowodzenia |
Trudność: 2+; Wszystkie sojusznicze jednostki znajdujące się nie dalej
niz. 6"/14cm od Celeborna automatycznie zdają wszystkie testy Odwagi. Aura utrzymuje
się tak długo, jak długo posiada on przynajmniej 1 punkt Woli.; Gdy jego Wola spadnie do 0, aura przestaje
działać. |
Aura Przerażenia |
Trudność: 4+; Zasięg: 12"/28cm; Zaklęcie to może zostać rzucone
pod koniec fazy ruchu powoduje ze on oraz wszystkie sojusznicze modele
znajdujące się w zasięgu działania zaklęcia wzbudzają strach.; Efekt ten
utrzymuje się do końca rundy. |
Dowodzenie |
Bohater posiada niezwykle zdolności przywódcze, to tez zasięg jego
umiejętności dowodzenia jest zwiększony do 12"/24cm. |
Gniew Natury |
Trudność: 4+, Zasięg: 6"/14cm; Wszystkie wrogie modele w zasięgu
zaklęcia zostają powalone, jeden z nich może bronić się przed zaklęciem, jeżeli mu
się uda nic się nie dzieje. |
Oślepiająca Aura |
Trudność: 2+; W ciemności w wszystkie modele znajdujące się nie dalej
niż 12"/28cm od Galadrieli widza jak w świetle dziennym.; Światło oślepia wrogich strzelców,
powodując ze aby mogli trafić Panią Lorien lub cel znajdujący się nie dalej niż 6"/14cm od niej musza
wyrzucić 6 na k6.; Zakleicie działa tak długo, jak długo posiada ona przynajmniej 1 punkt Woli.; Gdy jej Wola spadnie do 0, aura przestaje
działać. |
Rozkaz |
Trudność: 4+; Zasięg: 12"/28cm; Ofiara zaklęcia przechodzi pod
kontrolą. Może on jej rozkazać ruszyć się na maksymalna odległość równa połowie jej normalnego ruchu. Nie
można jej rozkazać czynu samobójczego, jak np. skok z krawędzi urwiska. |
Unieruchomienie |
Trudność: 3+; Zasięg: 12"/28cm; Ofiara zaklęcia nie może nic robić, jej cecha Walka zostaje
obniżona do 1, gdy walczy wręcz rzuca tylko jedna kostka, niezależnie od swej cechy Atak. Nawet, gdy wygra
walkę nie uderzy. Ofiara będąca bohaterem nadal może wydawać punkty Potęgi, Woli i Przeznaczenia, lecz nie
może dokonywać heroicznych czynów. |
Elfia Peleryna |
Ukrywa właściciela, jest on niewidoczny dla przeciwnika oddalonego o więcej niż
6"/14cm. |
Dwa elfie ostrza |
Na początku fazy walki każdy z braci musi zadeklarować, czy walczy jednym
mieczem, czy obydwoma. Podczas walki para mieczy bohater otrzymuje modyfikator
+1 do Ataku. Dodatkowo dwa miecze umożliwiają obronę, która działa jak zasłona
tarcza. |