Strona Główna | |
Scenariusze |
|
Obrona Rivendell.
Wyobraźmy sobie, że pierścień został w
Rivendel i Elrond z przyjaciółmi i małym odziałem muszą się bronić.
Siły w potyczce. Zło: 15 pikinierów uruk-hai 15 wojowników uruk-hai Kapitan uruk-hai Lurtz, Ugluk, Saruman 20 goblinów (łuczników, mieczników i włoczników) 3 kapitanów goblinskich Dobro: 8 wojowników z mieczem elfickich 8 łuczników elfickich Kapitan elfów Elrond, Aragorn, Gandalf Szary, Legolas, Gimli, Boromir Teren dowolny tylko aby pasował do scenariusza. Wielkość makiety przynajmniej 1x1m. Siły rozstawione na przeciw ległych końcach planszy. Cele gry: Zabić wszystkich przeciwników czyli przegrywa ta strona która nie ma już żadnej jednostki. Życzę miłej gry.
|
|
Jeźdźcy Rohanu. Eomer wraz z swoim odziałem rozbija grupkę
uruk-hai.
Siły w grze. Zło: 15 pikanierów uruk-hai 15 wojownik uruk-hai Kapitan uruk-hai Dobro: 12 jeźdźców rohanu Eomer na koniu Teren równiny z niewielką liczbą skał. Makieta przynajmniej 1x1m. Rohańczycy ustawieni są na jednym końcu planszy a uru-haie na środku planszy i skierowani są bokiem do rohańczyków. Cele gry: Jako pierwszy Rohańczycy zabiją 20 uruk-hai lub 15 uruk-hai i kapitana. Zło ucieknie 10 uruk-hai z kapitanem lub 15uruk-hai lub zabiją Eomera. |
|
Królestwo
Morii. Drużyna pierścienia przemierza bezkresne korytarze starego miasta
krasnoludów a obecnie miejsce zamieszkiwane przez wstrętne gobliny i i
trolle.
Siły w grze. Dobro: Cała drużyna pierścienia Zło: 36 goblinów 4 kapitanów 4 trolle jaskiniowe Teren najlepiej prawdziwe podziemia Morii ale jeśli nie mamy wystarczy płaski teren z jakimś gruzem. Wielkość 1,5x1,5. Drużynę ustawiamy na środku a przeciwników ma końcach. Na każdym końcu 9 goblinów kapitan i troll. Cele gry: Aby zwyciężyć dobro musi uciec z pola gry nie ważne przez którą krawędzi ale nikt nie może zginąć. Zło aby zwyciężyć musi zabić Frodo. Remis jeśli Frodo ucieknie ale zginie jakakolwiek liczba bohaterów. |
|