Władca PierścieniAsh nazg durbatuluk Ash nazg gimbtul Ash nazg thrakatuluk Agh

   
Strona Główna

Armie

Ciekawe Strony

Galeria Zdjęć

Konwersje

Malowanie

Modelarstwo

Postacie

Scenariusze

Witam na mojej stronie o Władcy Pierścieni

Scenariusze

Obrona Rivendell. Wyobraźmy sobie, że pierścień został w Rivendel i Elrond z przyjaciółmi i małym odziałem muszą się bronić.

 

 

Siły w potyczce.

Zło:

15 pikinierów uruk-hai

15 wojowników uruk-hai

Kapitan uruk-hai

Lurtz, Ugluk, Saruman

20 goblinów (łuczników, mieczników i włoczników)

3 kapitanów goblinskich

Dobro:

8 wojowników z mieczem elfickich

8 łuczników elfickich

Kapitan elfów

Elrond, Aragorn, Gandalf Szary, Legolas, Gimli, Boromir

Teren dowolny tylko aby pasował do scenariusza. Wielkość makiety przynajmniej 1x1m.

Siły rozstawione na przeciw ległych końcach planszy.

Cele gry: Zabić wszystkich przeciwników czyli przegrywa ta strona która nie ma już żadnej jednostki.

Życzę miłej gry.

 

Jeźdźcy Rohanu. Eomer wraz z swoim odziałem rozbija grupkę uruk-hai.

 

 

 

 

 

 

Siły w grze.

Zło:

15 pikanierów uruk-hai

15 wojownik uruk-hai

Kapitan uruk-hai

Dobro:

12 jeźdźców rohanu

Eomer na koniu

Teren równiny z niewielką liczbą skał. Makieta przynajmniej 1x1m.

Rohańczycy ustawieni są na jednym końcu planszy a uru-haie na środku planszy i skierowani są bokiem do rohańczyków.

Cele gry: Jako pierwszy

Rohańczycy  zabiją 20 uruk-hai lub 15 uruk-hai i kapitana.

Zło ucieknie 10 uruk-hai z kapitanem lub 15uruk-hai lub zabiją Eomera.

Królestwo Morii. Drużyna pierścienia przemierza bezkresne korytarze starego miasta krasnoludów a obecnie miejsce zamieszkiwane przez wstrętne gobliny i i trolle.

 

 

Siły w grze.

Dobro:

Cała drużyna pierścienia

Zło:

36 goblinów

4 kapitanów

4 trolle jaskiniowe

Teren najlepiej prawdziwe podziemia Morii ale jeśli nie mamy wystarczy płaski teren z jakimś gruzem. Wielkość 1,5x1,5.

Drużynę ustawiamy na środku a przeciwników ma końcach. Na każdym końcu 9 goblinów kapitan i troll.

Cele gry:

Aby zwyciężyć dobro musi uciec z pola gry nie ważne przez którą krawędzi ale nikt nie może zginąć.

Zło aby zwyciężyć musi zabić Frodo.

Remis jeśli Frodo ucieknie ale zginie jakakolwiek liczba bohaterów.